Home Dobré rady Aj offline prezentácia v podobe potlačených igelitových tašiek prináša ovocie

Aj offline prezentácia v podobe potlačených igelitových tašiek prináša ovocie

by slovakmag
Aj offline prezentácia v podobe potlačených igelitových tašiek prináša ovocie

Budovanie dobrého mena či z anglického „love branding“ patrí k základom úspešnej spoločnosti. Každý podnikateľ by si mal dať záležať na tom, aby nie len „naháňal“ nových klientov, ale aj aby sa staral už o tých existujúcich. Sú rôzne formy ako si môžete budovať priazeň Vašich klientov. Či už pomocou zľavových kódov, darčekov na narodeniny, darčekov k objednávkam, moderných webových stránok a tak ďalej. My Vám ponúkame možnosť ako túto „starostlivosť“ posunúť na vyšší level.

Darček vo Vašom obale

Túto praktiku poznáme najmä z väčších reťazcov, kde nákup dostanete v igelitovej taške s logom danej spoločnosti. V týchto firmách je to už dlhoročná tradícia, kde si klienti na to zvykli, no stále sa nájde množstvo „menších“ podnikateľov, ktorí svoje produkty nebalia do svojej značky. My Vám prinášame riešenie! Obrandovať svoje tašky nikdy nebolo také jednoduché! Máte špeciálny slogan alebo logo, ktoré by na Vašej taške rozhodne nemalo chýbať? Stačí nám ho poslať a my Vám tašky vyrobíme. Našim zákazníkom poskytujeme ten najlepší servis a dbáme preto aj na originalitu našich produktov a služieb. Môžete si vybrať z dvoch typov igelitových tašiek. Rozdiel je v „uškách“, ktoré majú veľmi podstatnú funkciu najmä pre koncového zákazníka či obdarovaného, ktorý s touto taškou bude od Vás odchádzať. Preto sme vyvinuli tzv. Igelitovú tašku s výsekom a Igelitovú tašku s páskovými ušami.

Ako si vybrať najlepšiu tašku s logom pre môj biznis?

Všetko záleží od Vášho produktu. Pokiaľ je Váš produkt ľahký a malý, môžete použiť tašku s výsekom, no ak ide o ťažší produkt, ktorý by sa mohol zákazníkovi lepšie niesť v taške, ktorú si dá na plece, odporúčame tašku s páskovými ušami. Toto je z pohľadu obchodníka, no každý správny obchodník by sa mal riadiť tým, čo potrebuje zákazník. Z pohľadu zákazníka táto „schéma“ môže kľudne vyzerať inak. Jeden zákazník Váš produkt odnesie v rukách, bez ohľadu na to, koľko produktov a s akou váhou sa budú v taške nachádzať, no druhý odnesie v taške s páskovými ušami kľudne aj malú krabičku s rozmerom 5×5 cm. Ako všetci vieme, klienti sú rôzni a to platí pre každé odvetvie, každý produkt a každú službu, preto by ste ani pri výbere tašky nemali rozmýšľať napríklad iba nad tým, že Vašu prevádzku viac navštevujú muži, odnesú v rukách ťažší nákup, tak si zoberiem iba jeden typ tašky. V tom momente k Vám ako naschvál môže prísť iný muž alebo dokonca žena, ktorá by bola spokojnejšia s iným typom tašky, ktorú však má Vaša konkurencia a ľahko sa môže stať, že aj vďaka takej maličkosti, akou môže byť potlačená igelitová taška s logom, v ktorej odovzdáte produkt zákazníkovi, pohoríte. Nevsádzajte na jeden typ, pripravte sa na to, čo Vás môže prekvapiť!

Čo si môžem dať na tašku vytlačiť?

Text: Na naše igelitové tašky Vám vytlačíme čo len chcete. Dôležité však je, aby grafika bola naozaj kvalitná (vektorová) , čo znamená, že nemôže ísť o obrázok stiahnutý z internetu. Najčastejšou grafikou sú logá či slogany spoločností. Tieto tašky majú najmä reklamný účel, vďaka ktorému sa o Vašej spoločnosti môžu dozvedieť aj ľudia, ktorí u Vás zatiaľ nenakúpili. Množstvo kupujúcich si tašky z nákupov necháva, aby ich mohli znova použiť, čím šetria aj životné prostredie. Niekedy stačí naozaj málo a môžu sa o Vašej firme dozvedieť nielen ľudia, ktorí Vašu službu hľadajú, ale aj tí, ktorí sa k nej dostanú „náhodou“. Napríklad mladý muž uvidí dámu, ktorá je nielen pekná, ale svoj nákup ukladá do tašky so zaujímavým logom a sloganom, povedzme „Spoľahlivý servis počítačov“. Inokedy by si to možno nevšimol, no pred pár dňami sa mu pokazil notebook a potrebuje ho opraviť a zároveň vďaka tomuto výdavku neskrachovať. Jednoducho si názov firmy zapamätá, vyhľadá si firmu vo vyhľadávači, kde zistí, že majú výborné recenzie a naozaj výhodné ceny, tak sa rozhodne ich službu využiť. Tadá! A ďalší nový zákazník je na svete. A na prvý kontakt stačila „len“ taška.

You may also like