Home Pri zakladaní spoločnosti sa dá ušetriť čas i peniaze. Ako na to?

Pri zakladaní spoločnosti sa dá ušetriť čas i peniaze. Ako na to?

by slovakmag
Pri zakladaní spoločnosti sa dá ušetriť čas i peniaze. Ako na to?

Začiatok podnikania sa spája so stresom a výdavkami. Každý začínajúci podnikateľ hľadá cestičky, ako ušetriť na vstupných nákladoch a ako zvládnuť celý proces, čo najrýchlejšie. Existujú možnosti, ktoré vám pri zakladaní spoločnosti čas i peniaze ušetria. O aké možnosti ide?

Ako ušetriť čas v začiatkoch podnikania

Pri rozbehu biznisu by ste mali mať plnú hlavu nápadov a sústrediť sa na získanie klientov. Preto je lepšie nechať niektoré z povinností súvisiacich so založením eseročky na špecializované firmy. Tieto firmy ponúkajú služby, ktoré kompletne vyriešia založenie s.r.o.. Postarajú sa o dokumentáciu a tiež o podanie návrhu na zápis do odchodného registra. Zaujímavou možnosťou je kúpiť založenú spoločnosť. Ready made s.r.o. vám umožní podnikateľské nápady realizovať ihneď po kúpe eseročky.

Po schválení zápisu do obchodného registra sa začne druhá etapa kolotoča povinností. V začiatkoch podnikania je dobré mať po ruke niekoho, kto za vás dokáže vybaviť rôzne byrokratické a administratívne záležitosti. Riešením je prenájom služieb virtuálnej asistentky. Asistentky perfektne ovládajú prácu s počítačom, jazyky a sú komunikačne zdatné. Nechajte virtuálnu asistentku vybaviť schôdzky, odpovedať na emaily a telefonáty, objednávať tovar alebo plánovať váš harmonogram. Vy sa sústreďte na biznis a na zisky.

Ako ušetriť peniaze na začiatku podnikania

Peniaze vám rovnako ako čas ušetrí využitie služieb pre založenie s.r.o.. Keď si zrátate výdavky na advokáta alebo notára, tak by vás svojpomocné založenie eseročky vyšlo viac. Preplatiť by ste mohli aj vtedy, keď pri zakladaní s.r.o. urobíte chybu a návrh na zápis do obchodného registra je zamietnutý. Vyhnite sa tejto komplikácii a verte odborníkom.

Peniaze šetrí už spomínaná virtuálna asistentka. Sekretárka na plný úväzok s odvodmi, práceneschopnosťou alebo dovolenkou je drahá záležitosť. Virtuálnej asistentke platíte len za reálne odpracované hodiny a môžete si byť istí, že zaplatený čas využíva naplno. Navyše máte asistentku po ruke vždy, keď sa dohodnete a nielen v pracovnom čase.

Eliminovať náklady sa dá i tak, že namiesto vlastnej kancelárie a kancelárskych priestorov budete využívať služby virtuálnych sídiel a co-workingových priestorov. V uvedených priestoroch môžete pracovať i prijímať návštevy. Možné je využívať zariadenie kancelárie. Opäť platíte len za to, čo reálne využijete a len za čas, ktorý v kancelárii strávite.